چشم یاری

افکار و عقایدی از برای یک جستجوگر، به امید فهم بیشتر

چشم یاری

افکار و عقایدی از برای یک جستجوگر، به امید فهم بیشتر

چشم یاری

به نام خدا
سلام،
بنده ،"مهدی"، دانشجوی کارشناسی ارشد مهندسی نرم افزار دانشگاه تبریز هستم.
ایده هایی دارم از برای خودم؛ چیز هایی در طول عمرم فهمیده ام؛ غلط یا درست! اما همواره دوست دارم بیشتر و بهتر بدانم و بفهمم. امیدوارم در این راه با نظراتتان کمکم کنید.
وبلاگ دومم هم برای طرح های گرافیکی و برنامه نویسی هایم است: http://mahdionnet.blog.ir

جنبش letter4u

امان از شر عمل خیر

مهدی آن نت | شنبه, ۱۰ خرداد ۱۳۹۳، ۱۲:۴۵ ق.ظ

ما ز یاران چشم یاری داریم!

___________________

گاهی انسان از خوبی زیاد به بدترین موجود تبدیل میشه!

چونان بد بودن را حس می‌کنم که حیف می‌دانم جملاتی با ساختار صحیح را خرج این بدی خود کنم!

...

گاهی میشه آدم با خودش فکر می‌کنه که خیلی کسیه، یا می‌تونه خیلی کسی باشه!

گاهی میشه انسان فکر می‌کنه کسایی که خیلی کسین رو میشناسه یا به خیالش مورد توجه کساییه که خیلی کسین!

...

گاهی از قدرت مغرور میشیم و گاهی ثروت،

گاهی از علم بدون تهذیب و گاهی از تهذب خیالی

گاهی از توانایی‌های دنیایی و گاهی از این حس که چقدر از دنیا جدا شدم!

...

گاهی هم میشه آدم خیال می‌کنه "خدا چقدر خوب بال و پر من رو گرفته با اینکه خیلی گناه کارم"، "خدا فلان کار رو برای من راست و ریس کرد ..."، "خدا هوای من رو داشت وگرنه ..." و کلا "خدا در حق من ..."

گاهی هم آدم از خود این جور فکر کردنای خودش مغرور میشه!!!

صورتش که خوب به نظر می‌رسه اما ...

گاهی آدم خیال می‌کنه که کارش خیره، درحالی که خیر نیست

«قل هل ننبّئکم بالأخسرین اعمالا. الّذین ضلّ سعیهم فی الحیاة الدّنیا»(کهف/103)

اگه آدم حواسش نباشه اینجا "من" خیلی تو چشم‌تره تا "خدا"! اگه آدم موقع این مدل فکر کردن حواسش به جواب این سوال ها نباشه، پاش لیز می‌خوره و دوباره ته دره‌است، میشه یکی مثل ... من

  • خدا رو شکر، اما که چی؟ قصدت چیه؟ می‌خوای چی بگی؟
  • حقارت خودت تو این حرفا هست یا نه؟
  • می‌خوای با این حرفا به خدا برسی یا چیز دیگه؟
  • حواست هست که خدا به بنده‌های دیگش هم می‌رسه؟ بیشتر هم می‌رسه، آخه اونا بنده‌های خوب خدان!
  • احتمالا منظورت این نیست که "چون من بنده خوب خدام ، خدا بهم می‌رسه"؟
  • ...

حلاصه نکنه جای ثواب و صواب، کباب و خراب عمل کنیم مثل ... من

تو این آخرای ماه رجب و اول ماه شعبان، به حق عظمت این ماه‌ها، بنده خدایی رو یاد کنید موقع دعا که تو منیت خودش گیر کرده واسه همین به هیچ جا نمی‌رسه.

"رجب گذشت و ما ز خود نگذشتیم، شعبان رسید و ما به حساب خود نرسیدیم، دعا کنید رمضان اگر در بقای عمر ما رسید ما به صاحب ضیافتش برسیم"

التماس دعا

__________________

ما زیاران چشم یاری داریم

آخر آخرین ترم تحصیلی کارشناسیه و موقع حلالیت و خداحافظی
تو این آخرای سال برای همتون آرزوی موفقیت دارم
هم تو امتحانای این ترم ;-)، هم تو آینده تحصیلی، شغلی و کلا زندگی
امیدوارم کسی از ینده دلگیر نباشه، هرگز قصد ناراحتی کسی رو نداشته و ندارم اما همیشه که آدم به فکر و نیتش کامل نمی تونه عمل کنه (آدمیزاده دیگه)
بنا بر این از همه بزرگواران تقاضا دارم (خوبی که از بنده ندیدید) اگر بدی دیدید یا به هر دلیلی دلتون ازم رنجید ببخشید و حلالم کنید که بخشش نشانه یزرگی روحه

نظرات (۴)

  • آلــــــو نــــــک . . .
  • سلام

    رابطه با آمریکا 

    در :

    سلام
    قبول باشه طاعاتتون
    ان شاءالله به سلامتی

    چی بگم والا
    قابل تامل بود...
  • آلــــــو نــــــک . . .
  • سلام

    منتظر کلیک های سبزتان هستیم .../

    در :

    www.aloonak.blog.ir

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی