چشم یاری

افکار و عقایدی از برای یک جستجوگر، به امید فهم بیشتر

چشم یاری

افکار و عقایدی از برای یک جستجوگر، به امید فهم بیشتر

چشم یاری

به نام خدا
سلام،
بنده ،"مهدی"، دانشجوی کارشناسی ارشد مهندسی نرم افزار دانشگاه تبریز هستم.
ایده هایی دارم از برای خودم؛ چیز هایی در طول عمرم فهمیده ام؛ غلط یا درست! اما همواره دوست دارم بیشتر و بهتر بدانم و بفهمم. امیدوارم در این راه با نظراتتان کمکم کنید.
وبلاگ دومم هم برای طرح های گرافیکی و برنامه نویسی هایم است: http://mahdionnet.blog.ir

جنبش letter4u

کابوس کرکس ها

مهدی آن نت | دوشنبه, ۲۱ بهمن ۱۳۹۲، ۱۱:۵۴ ب.ظ

امروز توفیق شد مستند کابوس کرکس ها رو ببینم، که خیلی منتظر بودم ببینمش ولی عقب افتاد و نشد زنده‌اش رو ندیدم. وقتی اقتدار آقا رو می‌بینم که می گه "تل آویو و حیفا رو با خاک یکسان می‌کنیم" تمام غصه‌های این چند مدت از ذهنم فراموش می‌شه. هرچند همین چند دقیقه پیشش یه بنده خدایی تو اخبار می‌گفت ما می‌خواهیم حسن نیتمان را به جهان نشان دهیم. البته این درست ولی کی جواب توهین‌های مکرر مقامات دشمن رو می‌خواد بده. به هر حال، فعلا تا یه مدتی دوباره شارژ شدم. اما در کنار این، یکی دو تا نکته رو هم کیف کردم. چشمک

1- یه بنده خدایی که باهم داشتیم مستند رو می‌دیدیم، برگشت گفت اینا رو هم ترور می‌کنند (اشاره به چند نفری که صحبت کردند) جوابش رو نمی‌دونم گرفت یا نه ولی تو خود مستند بود. می‌گفت "نه پهباد که یه برگ حاوی دیتا تو این مورد کسی به ما نداده". اینا کار یکی دو نفر نیست. به حمدالله الآن خیلی فراتر از یکی دو نفر تو حوزه‌های مشابه فعالند.

2- تو یه جمع بودیم یکی گفت، مشکل پیشرفت‌های دفاعی ایران اینه که آزموده شده نیست؛ شاید تو آزمایش و رزمایش خوب عمل کنه ولی تو جنگ واقعی کسی امتحانش نکرده. اما این درست نیست همین اواخر تو لبنان و فلسطین موشک‌هامون و تو اسرائیل و خلیج فارس هم پهبادامون امتحانشونو پس دادن.

در کل کار خدا رو عشقه. الحق که ابن مملکت بی صاحب نیست که هیچ، صاحبش رو نایبش معرفی کرد.

مستند کابوس کرکس‌ها

  • مهدی آن نت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی